A hónap mottója

"A gép nem a munkást szabadítja meg a munkától, hanem a munkáját a tartalomtól"

Karl Marx

2014. március 16., vasárnap

Elégtétel

Véletlenül – mert a kálmánatvolga jelenség (Anyway, who da fuck is Mészáros Antónia? És kit érdekel?) kívül esik a számomra értelmezhető racionalitáson – rábukkantam erre a videóra*.
Na mármost, ne (csak) arra figyelj, hogy Gazsi meglehetős elmarasztaló véleményt közöl a jelenlegi ellenzékről – Ugyan ki nem szarja le a véleményezetteket és a véleményt? Ezeket? –, hanem a végén azt a pár mondatot, amelyben TGM, egykori tevőleges rendszerváltóként (vö. elkövető) nemcsak, hogy elismeri, hogy a váltást, hát azt rendesen elkúrták (vö. őszödi beszéd), hanem még elnézést is kér érte.

Tőlem [1].

Tőled [2].

Tőlünk.

Ez azért elégtétel, nem?

Egyszer még azt is megérjük, hogy valaki felelősséget is vállal érte!

*: :Bizonyára jó oka van, hogy a gugli tulajdonában lévő jutyúbról éppen (nagy százalékban) azt a videót nem sikerül beilleszteni a gugli tulajdonában lévő bloggerbe, amit akarok. Az én hibám, vészesen obsolete vagyok. 2000-től nem támogatna a nagy szoftvergyártók és szolgáltatók.

Jegyzetek:

1. Számomra ez kettős elégtétel. Ugyanis a rendszerváltást én nem szavaztam meg! Sőt, amikor lehetett választani, ellene szavaztam. A másik ok, hogy valamikor két évvel ezelőtt, marxista gyökereimhez visszatalálásom idején egy közös ismerősnek (vagyis ő ismeri Gazsit és engem is) megemlítettem, hogy ha már visszacsinálni nem is lehet, de legalább Gazsi, aki szintén visszatalált marxista gyökereihez (vö elvtársak egymás és a gyökerek között), mint egyedüli ilyen rendszerváltó, kérjen elnézést. Mert ha valaki, hát ő tudta, hogy mi vár erre az országra.
2. Nem vagy vele kisegítve a te nyomorodban, ahová a rendszerváltó urak taszajtottak, de legalább essen jól a törődés.

Nincsenek megjegyzések: